eVapes
Dostawa i Płatności
Przesyłki kurierskie w sklepie internetowym www.evapes.pl | ||
Rodzaj przesyłki In Post | Koszt przesyłki | Czas dostawy |
Usługa Paczkomat In Post 24/h | 13,99 zł brutto | 1-2 dni robocze |
Usługa kurierska In Post Standard | 14,99 zł brutto | 1-2 dni robocze |
Usługa kurierska In Post – Przesyłka z weryfikacją wieku 24h | 15,99 zł brutto | 1-2 dni robocze |
Odbiór osobisty po złożeniu rezerwacji on-line ( Pon – Pt w godzinach 9:00-17:00) | 0,00 zł brutto | Brak danych |
Rezerwacje złożone na sklepie internetowym powyżej 150zł brutto UWAGA !!! W przypadku skorzystania przez kupującego z kodów rabatowych, darmowa wysyłka nie obowiązuje. | Darmowa przesyłka |
REGULAMIN DOSTAW SKLEPU INTERNETOWEGO
INFORMACJE WYSYŁKOWE
Sprzedawca dokonuje dostawy Towarów prezentowanych w Sklepie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane w panelu umożliwiającym Kupującemu dokonanie wyboru „REZERWACJA Z OBOWIĄZKIEM PŁATNOŚCI” oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie rezerwacji przez Kupującego. Koszty Dostawy ponoszone są przez Kupującego, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Regulaminie.
Dostawy realizowane są za pośrednictwem Dostawcy – firmy kurierskiej In Post. Koszt przesyłki realizowany przez Dostawcę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wskazuje w/w tabela kosztów i rodzajów dostawy.
Jeżeli wartość rezerwacji w sklepie internetowym realizowanej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przekracza kwotę̨ 150,00 zł (brutto), koszty Dostawy są uiszczane przez Sprzedawcę̨, tzn. Kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów Dostawy. UWAGA !!! Darmowa dostawa nie przysługuje kupującemu, jeśli przy złożonej rezerwacji korzysta z kodów rabatowych.
Zarezerwowane Towary są dostarczane do Kupującego za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu Zamówienia bądź do wybranego paczkomatu In Post.
W dniu wysłania Towaru do Kupującego przekazywana jest na jego adres e-mail informacja potwierdzająca nadanie Towaru przez Sprzedawcę̨ oraz numer rezerwacji oraz przesyłki.
W przypadku nieobecności Kupującego pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu Zamówienia jako adres Dostawy, Dostawca pozostawi awizo lub podejmie próbę̨ kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Kupujący będzie dostępny i podejmie kolejną próbę doręczenia towaru.
W przypadku zwrotnego odesłania zarezerwowanego Towaru do Sklepu przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Kupującym termin i koszt Dostawy.
Koszty przesyłki zwrotnej do sprzedawcy związane ze zwrotem towaru z tytułu odstąpienia od umowy, odmową przyjęcia przesyłki bądź reklamacją z tytułu rękojmi ponosi kupujący.
Sprzedawca zamieszcza na stronie Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych w ciągu których zostanie zrealizowana dostawa zarezerwowanego towaru.
Termin Dostawy biegnie wyłącznie w Dni Robocze, co oznacza, że:
jeśli którakolwiek z chwil określonych powyżej przypada na dzień inny niż roboczy, termin dostawy rozpoczyna swój bieg w pierwszym Dniu Roboczym przypadającym po tej chwili, bieg terminu dostawy ulega zawieszeniu w każdym dniu innym niż Dzień Roboczy, jeśli koniec terminu dostawy przypada na dzień inny niż roboczy, dostawa zostanie zrealizowana w pierwszym Dniu Roboczym przypadającym po tym terminie.Odbierając dostarczoną przez Dostawcę przesyłkę̨ z Towarem Kupujący zobowiązany jest ją zbadać, a jeżeli stwierdził, że w czasie Dostawy nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Dostawcy, zgodnie z treścią art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego.
W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca wymaga od Kupującego sporządzenia protokołu szkody w obecności Dostawcy oraz niezwłocznego poinformowania o tym Sprzedawcy. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie Dostawy złożone przez Kupującego bez załączonego protokołu szkody nie będą̨ rozpatrywane.
Czas oczekiwania na realizację może zostać wydłużony ze względu na zdarzenia nadzwyczajne, będące skutkiem działania siły wyższej lub ze względu na zdarzenie, które nie powstało z winy Sprzedawcy.
W przypadku opóźnienia czasu realizacji rezerwacji, Sprzedawca zawiadomi Kupującego o istnieniu przeszkody w realizacji Zamówienia i przedstawi nowy termin realizacji dostawy.
W sytuacji opóźnienia wynikającego z działania siły wyższej lub ze zdarzeń, które nie powstały z winy Sprzedawcy – nie ponosi on odpowiedzialności za niedotrzymanie terminu realizacji i za wynikłą z tego powodu szkodę̨ po stronie Kupującego.
Zespół Evapes.pl
Płatności
Dostępne formy płatności:
- Przelewem online – Płatności Paynow
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mBank SA.
- Przelew na konto bankowe – mBank SA.
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego. W tytule przelewu należy podać numer rezerwacji.
Dane do przelewu:
B2K Traders Sp. z o.o.
Ul. Niciarniana 2/6
92-208 Łódź
Numer konta: PL 27114020040000340284245862
- Odroczone płatności – Płatności poprzez usługę PayPo
Podmiotem świadczącym obsługę płatności jest :
PayPo – PayPo Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000575158, o kapitale zakładowym w wysokości 1.075.650 złotych, numer NIP: 521- 37-05-997, numer REGON: 362485126, adres e-mail: bok@paypo.pl, adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-48263-64036-THSCJ-22, wpisaną do rejestru dostawców usług płatniczych – małych instytucji płatniczych, przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem: MIP43/2019 oraz rejestru instytucji pożyczkowych pod numerem: RIP000135.