Wielosztuki z kodem "FREE"

Kup 4szt – Otrzymasz dodatkowo 1szt GRATIS
Kup 6szt – Otrzymasz dodatkowo 2szt GRATIS
Kup 8szt – Otrzymasz dodatkowo 3szt GRATIS
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
PROMOCJA ZAKOŃCZONA

Drodzy Klienci, informujemy, że Nasze biuro w dniu 31.05.2024 roku będzie nieczynne. Wszystkie zamówienia złożone w okresie od 30.05 do 02.06 2024 roku zostaną zrealizowane w dniu 03.06.2024 roku. Za utrudnienia przepraszamy. Zespół eVapes.pl

Darmowa dostawa od 150zł

eVapes

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Evapes.pl

  • Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zostały zawarte informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
  • W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail biuro@evapes.pl. Nasz dział obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 17:00.
  • Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów!
  • Zespół sklepu internetowego Evapes.pl

§ 1. DEFINICJE

  • Na potrzeby Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
  • 1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Kupujący jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za Towar;
  • 2. Cena Hurtowa – cena przewidziana dla Klienta Hurtowego potwierdzona z działem hurtowym sklepu Evapes.pl;
  • 3. Klient Hurtowy – Kupujący, który dokonuje zakupu hurtowego Towarów, po Cenach Hurtowych;
  • 4. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  • 5. Kupujący/Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna wyposażona w zdolność prawną, w szczególności Konsument lub PNPK;
  • 6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta (PNPK) – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  • 7. Regulamin – regulamin sklepu internetowego Evapes.pl, dostępny pod adresem https://evapes.pl/regulamin/
  • 8. Sklep – internetowa platforma służąca do Rezerwacji Towarów, prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://www.evapes.pl/ i jego rozszerzeniami;
  • 9. Sprzedawca – „B2K Traders” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi (92-208) przy ulicy Niciarnianej 2/6, o numerze NIP: 7282878590 oraz REGON: 52679523900000, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001066227
  • 10. Towar – wszelkie rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedawcę w ramach Sklepu, które Kupujący może nabyć w ramach Umowy;
  • 11. Treść Cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;
  • 12. Umowa – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, której przedmiotem jest świadczenie Usług Elektronicznych lub sprzedaż Towarów na rzecz Kupującego po dokonaniu Rezerwacji zawarta na warunkach z dnia dokonania Rezerwacji; miejscem zawarcia Umowy jest miejsce dostarczenia zarezerwowanego Towaru; Umowa jest zawarta z chwilą weryfikacji pełnoletności Kupującego przy dostarczeniu zarezerwowanego Towaru.
  • 13. Usługi Cyfrowe – usługi pozwalające Kupującemu na:
  • – wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej;
  • – wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Kupującego lub innych użytkowników Usługi Cyfrowej;
  • – inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej;
  • 14. Usługi Elektroniczne – wszelkie usługi elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego na pośrednictwem Sklepu. Usługi Cyfrowe stanowią rodzaj Usług Elektronicznych;
  • 15. Konto – zbiór danych przechowywanych w Sklepie internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych umów, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia oraz zawierać umowy;
  • 16. Newsletter – informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U.2013.1422 z późn. zm.) pochodzące od Sprzedawcy wysyłane Klientowi drogą elektroniczną, przez lub w imieniu Sprzedawcy;
  • 17. Rezerwacja – procedura rezerwowania konkretnego Towaru w celu jego ewentualnego późniejszego nabycia na podstawie Umowy i warunkach z dnia dokonania Rezerwacji.
  • 18. Rezerwacja z obowiązkiem zapłaty – powyżej opisana procedura rezerwowania z obowiązkiem zapłaty zaliczki na poczet ewentualnego nabycia Towaru. W razie zawarcia umowy sprzedaży zaliczkę zarachowuje się na poczet ceny Towaru.

§ 2. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  • 1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady korzystania z platformy evapes.pl służącej do Rezerwacji Towarów z opcją dostawy w celu ich późniejszego ewentualnego nabycia na podstawie Umowy;
  • 2. Sprzedaż hurtowa odbywa się na podstawie odrębnej Umowy, zawartej w wyniku zaakceptowania oferty handlowej przesłanej Kupującemu przez dział hurtowy. Aby otrzymać ofertę na sprzedaż hurtową, Kupujący jest zobowiązany skontaktować się w tym celu ze Sprzedawcą. Zapytanie ofertowe należy przesłać na adres e-mail: hurt@evapes.pl
  • 3. Sklep co do zasady jest przeznaczony wyłącznie dla osób pełnoletnich — jeżeli zgodnie z obowiązującym prawem nabycie Towaru jest możliwe wyłącznie przez osoby pełnoletnie, zakazane jest dokonywanie zakupów takich Towarów przez Kupującego, który nie ukończył 18 lat. Sprzedawca może na każdym etapie dokonywania sprzedaży dokonywać weryfikacji, czy Kupujący ukończył 18 lat, a w przypadku podejrzenia, że Kupujący nie ukończył 18 lat, może odmówić Rezerwacji Towarów i zawarcia Umowy, w tym odstąpić od Umowy ze względu na naruszenie Regulaminu przez Kupującego. W przypadku Towarów, które nie są przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich, Umowa może być zawarta przez osobę poniżej 18. roku życia zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym.
  • 4. Sklep służy wyłącznie do Rezerwacji Towarów. Zakazane jest wykorzystywanie Sklepu do sprzedaży Towarów, w tym sprzedaży na odległość oraz osobom poniżej 18 roku życia, a także do reklamy Towarów niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • 5. Sprzedawca dokonuje weryfikacji wieku Kupującego na trzech etapach procesu składania Rezerwacji przez Kupującego tj. poprzez
  • a) Potwierdzenie pełnoletniości po wejściu na stronę sklepu poprzez zaznaczenie stosownego „checkboxa”
  • b) potwierdzenie regulaminu i złożeniu oświadczenia o pełnoletniości poprzez zaznaczenie stosownego „checkboxa”
  • c) w przypadku podjęcia decyzji o zawarciu Umowy – weryfikacji pełnoletniości przez kuriera dostarczającego zarezerwowany Towar na adres wskazany przez Kupującego;
  • 6. Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do złożenia Rezerwacji, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez sprzęt komputerowy lub oprogramowanie Kupującego. Wystarczające są:
  • a. dostęp do Internetu,
  • b. standardowy, aktualny system operacyjny,
  • c. standardowa, aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies,
  • d. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  • 7. Złożenie Rezerwacji oraz ewentualne zawarcie Umowy nie mogą nastąpić w sposób anonimowy ani pod pseudonimem. Kupujący powinien wskazać prawdziwe i kompletne dane osobowe, aby dokonać Rezerwacji Towaru, a następnie zawrzeć Umowę. W szczególności dotyczy to wieku Kupującego.
  • 8. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
  • 9. W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedawca wskazuje, że:
  • a) ewentualnie zawarta Umowa jest umową zobowiązującą do przeniesienia własności Towaru, do której stosuje się przepisy rozdziału 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
  • b) Umowy, które dotyczą Usług Elektronicznych, mogą (ale nie muszą) być umowami dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, do których stosuje się przepisy rozdziału 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§ 3 USŁUGI ELEKTRONICZNE DOTYCZĄCE SKLEPU

  • 1. Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego Usługi Elektroniczne.
  • 2. Podstawową Usługą Elektroniczną świadczoną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu Rezerwacji Towaru w Sklepie, które może prowadzić do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży w miejscu wskazanym przez Kupującego. Rezerwacja towaru możliwa jest bez konieczności posiadania Konta w Sklepie.
  • 3. Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć Konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego Usługę Elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu Konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Kupujący jest zobowiązany zabezpieczyć dostęp do swojego konta Użytkownika przed dostępem osób nieuprawnionych, a ponadto jest zobowiązany nie udostępniać loginu i hasła żadnym osobom trzecim.
  • 4. Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do Newslettera, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego Usługę Elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail, które zawierają informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy. Zapis do Newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do Newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego „check-boxa” podczas składania zamówienia. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji, który jest zamieszczony w każdej wiadomości przesyłanej w ramach Newslettera. Kupujący może także wysłać do Sprzedawcy wiadomość e-mail z prośbą o wypisanie z bazy Newslettera.
  • 5. Usługi Elektroniczne są świadczone na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast Umowy dotyczące sprzedaży Towarów zawarte po ich rezerwacji i dostarczeniu na adres wskazany przez Kupującego.
  • 6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług Elektronicznych, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  • 7. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  • 8. Z uwagi na to, że Sklep stanowi system teleinformatyczny zarządzany przez Sprzedawcę, Sprzedawca może prowadzić prace techniczne i informatyczne, które będą miały na celu rozwój Sklepu oraz świadczenie Usług Elektronicznych na jak najwyższym poziomie.
  • 9. W ramach rozwoju Sklepu Sprzedawca może w szczególności:
  • a) dodawać nowe funkcjonalności oraz zmieniać lub usuwać istniejące funkcjonalności w ramach Sklepu;
  • b) wprowadzić Sklep na inny rodzaj urządzeń, np. na urządzenia przenośne;
  • c) udostępnić aplikację związaną ze Sklepem.

§ 4 REJESTRACJA

  • 1. Osobami uprawnionymi do Rezerwacji Towarów z opcją dostawy są Klienci:
  • a) posiadający zarejestrowane Konto na platformie składania zamówień online; oraz
  • b) nieposiadający zarejestrowanego Konta na platformie składania zamówień online, tj. dokonujący Rezerwacji z pominięciem procedury rejestracji i logowania.
  • 2. Klient dokonuje rejestracji Konta na platformie składania zamówień online, po wykonaniu następujących czynności:
  • a) prawidłowym wypełnieniu Formularza Rejestracji, dostępnego na stronie internetowej www.evapes.pl
  • b) kliknięciu w pole „Załóż konto”,
  • c) dokonaniu aktywacji konta, poprzez wejście na link wysłany na adres mailowy Klienta.
  • 3. Rejestracja Konta przez Klienta na platformie rezerwacji Towarów – jest dobrowolna i nieodpłatna.
  • 4. Rejestracja Konta ma charakter jednorazowy. Dokonując kolejnych Rezerwacji Klient używa ustalonego wcześniej loginu i hasła. Klient ma możliwość późniejszej aktualizacji danych podanych przy rejestracji Konta. Login i hasło mają charakter poufny i nie powinny być przekazywane przez Klienta osobom trzecim.
  • 5. Klient posiadający Konto składa Rezerwację, po zalogowaniu się na platformie składania zamówień online, poprzez dodanie Produktu do „koszyka”, a następnie potwierdzenie złożenia Rezerwacji, przez wybór przycisku – „Rezerwuję z obowiązkiem zapłaty”.
  • 6. Klient nieposiadający Konta składa rezerwację poprzez dodanie Produktu do „koszyka”, podanie danych wymaganych w formularzu zamówienia, a następnie potwierdzenie rezerwacji, przez wybór przycisku – „Rezerwuję z obowiązkiem zapłaty”.
  • 7. W Rezerwacji Klient może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia faktury, jeżeli żąda wystawienia faktury.
  • 8. Sprzedawca może zablokować Klientowi Konto oraz zablokować mu możliwość złożenia Rezerwacji, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu.
  • 9. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia konta Klienta, które zostanie usunięte bez zbędnej zwłoki.

 

§ 5 REZERWACJA TOWARU

 

  • 1. Informacja o Towarach przedstawiona w Sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa. Stanowi ona informację o Towarach możliwych do zarezerwowania przez Kupującego, w celu ewentualnego nabycia na podstawie Umowy zawartej w miejscu wskazanym przez Kupującego jako adres dostawy.
  • 2. Informacja o cenie brutto Towaru nie stanowi oferty. Jednakże w razie podjęcia przez Kupującego po zrealizowaniu Rezerwacji decyzji o zawarciu Umowy, Kupujący nabywa Towary po cenie brutto z dnia dokonania Rezerwacji.
  • 3. Złożenie Rezerwacji za pośrednictwem Sklepu wymaga od Klienta:
  • 1) w przypadku Klientów zarejestrowanych – zalogowania się przez Klienta do posiadanego Konta;
  • 2) w przypadku Klientów niezarejestrowanych– podania niezbędnych danych takich jak: adres e-mail oraz adres rozliczeniowy. Skuteczność tak złożonej Rezerwacji może być uzależniona od mechanizmów służących do potwierdzenia tożsamości polegających na kliknięciu w link nadesłany na adres poczty elektronicznej podany w czasie dokonywania Rezerwacji;
  • 3) złożenia oświadczenia woli, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia;
  • 4) złożenia oświadczenia woli, że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji Rezerwacji obecnych i przyszłych zawartych za pośrednictwem Sklepu;
  • 5) uiszczenia opłaty za Rezerwację Towaru, która odpowiada wysokości ceny brutto Towaru powiększonej o koszt przesyłki Towaru do miejsca odbioru i ewentualnego zawarcia Umowy w terminie 2 dni od dnia, w którym Klient zarezerwował Towar i wybrał przycisk „Rezerwuję z obowiązkiem zapłaty”
  • 4. Kupujący chcąc dokonać Rezerwacji wybiera Towar, którym jest zainteresowany. Wybór Towaru do Rezerwacji następuje przez kliknięcie przycisku „DODAJ DO KOSZYKA” na Stronie z Towarem. Klient po zakończeniu wybierania Towaru do Rezerwacji, wskazuje miejsce odbioru i ewentualnego nabycia Towaru oraz formę dokonania opłaty za Rezerwację, a następnie dokonuje Rezerwacji, wybierając przycisk „Rezerwuję z obowiązkiem zapłaty”. Każdorazowo przed przesłaniem zarezerwowanego Towaru do miejsca odbioru i ewentualnego zawarcia Umowy, Klient jest informowany o łącznej wysokości opłaty za Rezerwacje wraz z ewentualnymi kosztami dostarczenia Towaru.
  • 5. Po dokonaniu Rezerwacji, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jej dokonania.
  • 6. Następnie, po potwierdzeniu dokonania Rezerwacji, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu Rezerwacji do realizacji.
  • 7. W przypadku braku Towaru, na który Klient złożył Rezerwację, Sprzedawca informuje o tym fakcie Klienta przesyłając na podany podczas składania przez Klienta rezerwacji adres poczty elektronicznej komunikat informujący, że Sprzedawca nie może potwierdzić złożonej Rezerwacji, ewentualnie wskazując wydłużony czas oczekiwania na potwierdzenie Rezerwacji Towaru albo odsyła Kupującego do złożenia Rezerwacji na inny Towar. W takiej sytuacji Klient może zrezygnować z Rezerwacji, wyrazić zgodę na wydłużony termin oczekiwania na potwierdzenie Rezerwacji Towaru lub złożyć nową Rezerwację na inny Towar.
  • 8. Złożona Rezerwacja nie stanowi oferty i nie zobowiązuje Klienta do nabycia zarezerwowanego Towaru. Ewentualna decyzja o nabyciu zarezerwowanego Towaru zostaje podjęta przez Klienta po zapoznaniu się z zarezerwowanym Towarem po jego przesłaniu do miejsca odbioru i ewentualnego zawarcia Umowy.
  • 9. W przypadku podjęcia przez Klienta po zapoznaniu się z zarezerwowanym Towarem decyzji o jego nabyciu, a tym samym zawarciu Umowy, opłata za Rezerwację w części przekraczającej koszt przesyłania do miejsca odbioru i ewentualnego nabycia zostanie zaliczona na poczet ceny brutto nabytych Towarów. Opłata za Rezerwację nie znajdująca pokrycia ani w kosztach przesłania do Klienta zarezerwowanego Towaru, ani w cenie brutto nabytych Towarów, zostanie zwrócona Kupującemu na zasadach określonych w § 8 ust. 10 Regulaminu.
  • 10. Jeżeli po zapoznaniu się z zarezerwowanym Towarem, Kupujący nie zdecyduje się na nabycie tego Towaru, powinien go odesłać na adres Firmy zgodnie z § 8 Regulaminu. W takim przypadku zostanie Klientowi zwrócona opłata za Rezerwację na zasadach określonych w § 8 Regulaminu, pomniejszona o koszt dostarczenia Zarezerwowanego Towaru do miejsca wskazanego przez Kupującego.
  • 11. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedającego przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • 12. Sprzedawca ma prawo do anulowania Rezerwacji:
  • a) jeżeli Klient nie uiścił Opłaty za Rezerwację w terminie wskazanym w § 6 ust. 4 Regulaminu;
  • b) w przypadku, o których mowa w § 7 ust. 4 Regulaminu – jeżeli Klient, pomimo ustalenia z nim drugiego terminu przesłania zarezerwowanego Towaru do miejsca odbioru i ewentualnego zawarcia Umowy, jest ponownie nieobecny pod wskazanym przez niego adresem;
  • 13. Sprzedawca niezwłocznie przekaże Klientowi informację o anulowaniu Rezerwacji na adres e-mail podany przez Klienta przy dokonywaniu Rezerwacji (w przypadku klientów nieposiadających Konta) lub na adres e-mail podany przy rejestracji Konta.

 

§ 6 OPŁATA ZA REZERWACJĘ

  • 1. Klient może wybrać następujący sposób dokonania opłaty za Rezerwację:
  • a) płatność przelewem elektronicznym – Paynow
  • b) płatność za pomocą karty płatniczej przez aplikację – Paynow
  • c) płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  • d) płatność poprzez usługę PayPo, która jest odroczoną formą płatności za rezerwację.
  • 2. Płatności przelewem tradycyjnym Klient dokonuje na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze: PL 27114020040000340284245862
  • 3. Płatności przelewem elektronicznym, za pomocą karty płatniczej oraz odroczonej płatności Klient dokonuje za pośrednictwem serwisu:
  • a) Paynow.pl, oferowanego przez Paynow Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 53-148 Wrocław, przy ul. Wolbromskiej 18 lok. 1b, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Wrocław – Wrocław-Fabryczny we Wrocławiu, Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000817851, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 899-28-72-841, REGON 385032438. Płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie płatności elektronicznych dostępnym na stronie internetowej pod adresem: www.paynow.pl.
  • b) PayPo.pl oferowanego przez PayPo – PayPo Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Domaniewska 39, Warszawa (kod pocztowy: 02-672), wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000575158, o kapitale zakładowym w wysokości 1.075.650 złotych, numer NIP: 521- 37-05-997, numer REGON: 362485126, adres e-mail: bok@paypo.pl, adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-48263-64036-THSCJ-22, wpisaną do rejestru dostawców usług płatniczych – małych instytucji płatniczych, przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem: MIP43/2019 oraz rejestru instytucji pożyczkowych pod numerem: RIP000135. Odroczone płatności elektroniczne w usłudze PayPo realizowane są zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie odroczonych płatności elektronicznych w usłudze PayPo dostępnym na stronie internetowej pod adresem: http://www.paypo.pl/
  • 4. Jeżeli Kupujący wybrał przy składaniu Rezerwacji płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności w celu dokonania płatności za Rezerwację. Jeżeli Kupujący wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem Rezerwacji oraz instrukcją dokonania płatności. Zapłata za Rezerwację powinna nastąpić w terminie maksymalnie 48 godzin od złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu Sprzedawca może przyjąć, że Kupujący zrezygnował z Rezerwacji Towarów, i anulować złożoną Rezerwację.
  • 5. Jeżeli Kupujący prosi o wystawienie faktury, jest ona doręczana Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu Rezerwacji, chyba, że kupujący wyraźnie wskaże, żeby faktura została dostarczona w wersji papierowej do zamówienia. Faktura jest wystawiana wyłącznie w przypadku podjęcia decyzji przez Kupującego o zawarciu Umowy po dostarczeniu zarezerwowanego Towaru do miejsca przez niego wskazanego.
  • 6. Sprzedawca jest uprawniony do udzielenia Kupującym rabatów, obniżek lub innych preferencji związanych z ceną według własnego wyboru, w szczególności w ramach organizowanej akcji promocyjnej. Szczegóły akcji promocyjnych określają odrębne regulaminy akcji promocyjnych. Kupującemu nie przysługuje prawo żądania rabatów, obniżek lub innych preferencji, które nie wynikają z akcji promocyjnej.
  • 7. W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny Rezerwacji Towaru Sprzedawca obok informacji o obniżonej Cenie zamieszcza również informację o najniższej Cenie tego Towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Towar jest oferowany do rezerwacji w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej Cenie Sprzedawca zamieszcza również informację o najniższej Cenie tego Towaru, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Towaru do rezerwacji do dnia wprowadzenia obniżki.
  • 8. Wszystkie Ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

 

§ 7 ODBIÓR PRODUKTU, DOSTAWA ZAREZERWOWANEGO TOWARU DO MIEJSCA ODBIORU I EWENTUALNEGO ZAWARCIA UMOWY

  • 1. Miejsce dostarczenia Towaru i ewentualnego zawarcia Umowy, do którego jest przesyłany zarezerwowany Towar może znajdować się wyłącznie na terytorium Polski. Miejscem zawarcia Umowy jest miejsce, do którego został dostarczony zarezerwowany Towar.
  • 2. Sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej Sklepu informację o liczbie dni roboczych potrzebnych do przesłania zarezerwowanego Towaru do miejsca odbioru i ewentualnego zawarcia Umowy.
  • 3. Zarezerwowane Towary są przesyłane do wskazanego przez Klienta w formularzu Rezerwacji miejsca odbioru i ewentualnego zawarcia Umowy.
  • 4. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy dokonywaniu Rezerwacji jako miejsce odbioru i ewentualnego nabycia, pracownik dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zarezerwowanego Towaru do Sprzedawcy przez dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt przesłania zarezerwowanego Towaru do miejsca odbioru i ewentualnego zawarcia Umowy.
  • 5. W przypadku nieodebrania Towaru lub odmowy odebrania Towaru, a także nie zawarcia Umowy przez Kupującego, Kupujący może zostać zobowiązany do naprawienia Sprzedawcy szkody, jaką poniósł Sprzedawca na skutek nieodebrania Towaru, np. w postaci kosztów wysyłki, które pokrył Sprzedawca.
  • 6. Dostawa zarezerwowanego Towaru odbywa się w następujących wariantach:
  • a) w przypadku zarezerwowania Towaru, którego sprzedaż na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa możliwa jest wyłącznie osobom, które ukończyły 18 rok życia – w czasie dostawy pracownik firmy kurierskiej upoważniony jest do sprawdzenia tożsamości oraz wieku Klienta. Pracownik firmy kurierskiej nie wyda zarezerwowanego Produktu Klientowi, który okaże się osobą niepełnoletnią. Dla produktów wskazanych Towarów wybór możliwości dostawy ogranicza się jedynie do opcji zawierających możliwość weryfikacji wieku przez kuriera przy ewentualnym zawarciu Umowy. Weryfikacja wieku odbywa się poprzez okazanie ważnego dowodu tożsamości;
  • b) w przypadku zarezerwowania Towaru, którego obowiązujące powszechne przepisy prawa nie ograniczają sprzedaży ze względu na wiek kupującego – dostawa odbywa się poprzez firmę kurierską współpracującą ze Sprzedawcą, bez weryfikacji wieku Kupującego.
  • 7. W przypadku stwierdzenia, że Kupujący nie jest osobą pełnoletnią, Umowa nie zostanie zawarta. W takim przypadku Kupujący ponosi koszty dostarczenia rzeczy do miejsca wskazanego przez Kupującego, a także przesyłki powrotnej do siedziby Sprzedawcy. Zwrotowi podlega wyłącznie kwota stanowiąca wartość brutto Rezerwacji, pomniejszona o koszt zwrotnego dostarczenia przesyłki do siedziby Sprzedawcy. Zwrot kwoty odbywa się na zasadach opisach w § 8 ust. 10 Regulaminu.
  • 8. W przypadku zakupu kilku Towarów obejmujących zarówno produkty zawierające nikotynę, jak i tych niezawierających nikotyny, Kupujący ma możliwość wybrania jedynie opcji dostawy, o której mowa w §7 ust 6a Regulaminu.
  • 9. Kupujący ma obowiązek kontrolowania i potwierdzenia własnoręcznym podpisem zgodności odbieranego towaru z zamówieniem pod względem ilościowym i jakościowym na dokumencie przekazanym pracownikowi wydającemu towar.
  • 10. Jeżeli w momencie odbioru zarezerwowanego towaru i podjęcia decyzji o zawarciu Umowy, Klient stwierdzi istniejącą różnicę pomiędzy towarem rzeczywiście dostarczonym, a towarem określonym w dokumentach przewozowych, lub też stwierdzi uszkodzenie towaru, powinien on wpisać swoje zastrzeżenia do listu przewozowego lub do specyfikacji towaru oraz niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedającego i przewoźnika. Taka adnotacja powinna być poświadczona przez pracownika firmy kurierskiej.
  • 11. Zarezerwowane Towary powinny zostać wydane Konsumentowi lub PNPK w terminie do 30 dni, chyba że w opisie Towaru został wyraźnie oznaczony przez Sprzedawcę dłuższy termin. W takiej sytuacji, składając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na dłuższy termin realizacji zamówienia wynikający z opisu Towaru.
  • 12. Jeżeli Kupujący zamawia Towary z różnym czasem realizacji, dla Sprzedawcy wiążącym terminem realizacji całości zamówienia jest ten najdłuższy spośród wszystkich Towarów wchodzących w skład zamówienia, przy czym Sprzedawca może zaproponować podział zamówienia na kilka niezależnych przesyłek w celu przyspieszenia czasu realizacji w odniesieniu do części Towarów.

 

§ 8 ZWROT TOWARU

  • 1. Klientowi będącemu konsumentem lub PNPK przysługuje prawo zwrotu Towaru, który został nabyty w związku z zawarciem Umowy, bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub PNPK (dalej: Zwrot Towaru). W przypadku, gdy Umowa obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin na zwrot liczy się od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, jego partii lub części.
  • 2. Jeżeli Kupujący nie jest Konsumentem lub PNPK, nie przysługuje mu prawo do zwrotu Towaru bez podania przyczyny.
  • 3. Klient będący Konsumentem lub PNPK może dokonać Zwrotu Towaru, poprzez złożenie Sprzedawcy pisemnego oświadczenia o odstąpieniu na adres biura: Evapes.pl z siedzibą przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 41, 99-100 Łęczyca lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zgloszenia@evapes.pl. W oświadczeniu o Zwrocie Towaru Klient będący Konsumentem lub PNPK powinien podać numer zamówienia rezerwacyjnego, nr rachunku bankowego do zwrotu, jeśli jest inny niż wynikający z płatności za rezerwację oraz oryginał lub skan dowodu zakupu (paragon, fakturę).
  • 4. Do złożenia oświadczenia o Zwrocie Towaru, Klient może wykorzystać wzór formularza zwrotu – link: https://evapes.pl/zwroty-i-reklamacje/
  • 5. Aby zachować termin do Zwrotu Towaru, wystarczy, aby Konsument lub PNPK wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa do zwrotu przed upływem terminu wynikającego z § 8 ust. 1 Regulaminu.
  • 6. Towar może być zwrócony wyłącznie w stanie nienaruszonym (w oryginalnym opakowaniu, nieużywany, wolny od wad mechanicznych spowodowanych przez Klienta). Ze względu na specyfikę Towaru, otworzenie zapieczętowanego opakowania powoduje utratę prawa do Zwrotu Towaru.
  • 7. W przypadku skorzystania z prawa Zwrotu Towaru, Klient ma obowiązek niezwłoczne, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient będący Konsumentem lub PNPK poinformował Sprzedawcę o skorzystaniu z prawa do Zwrotu, przesłać zwrócony Towar na adres Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Kupujący odeśle Towar przed upływem 14-dniowego terminu na adres biura: Evapes.pl z siedzibą przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 41, 99-100 Łęczyca
  • 8. Konsument lub PNPK ponosi bezpośrednie koszty przesłania do Sprzedawcy zwróconego Towaru.
  • 9. W przypadku Zwrotu Towaru, Konsumentowi lub PNPK przysługuje zwrot wszystkich otrzymanych od Konsumenta lub PNPK płatności, poza kosztami dostarczenia zarezerwowanego Towaru niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 7 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał zwrócony Towar od Kupującego po złożeniu oświadczenia o skorzystaniu z prawa do Zwrotu Towaru.
  • 10. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub PNPK wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
  • 11. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotu Towaru za pobraniem.
  • 12. Zwracany Produkt powinien zostać zabezpieczony w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w trakcie transportu przesyłki.

 

§ 9 RĘKOJMIA ZA WADY I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

  • 1. W przypadku zawarcia Umowy, do Umów sprzedaży Towarów, które są zawierane przez Konsumenta lub PNPK, stosuje się przepisy o odpowiedzialności za zgodność Towaru z Umową, które są zawarte w ustawie o prawach konsumenta, z uwzględnieniem postanowień Regulaminu. W przypadku, gdy Usługi Elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę stanowią równocześnie Usługi Cyfrowe, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Usług Cyfrowych z Umową na zasadach przewidzianych w rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.
  • 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta oraz PNPK za zgodność Towaru z Umową (w przypadku jej zawarcia). Zgodność Towaru z Umową ocenia się zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
  • 3. Jeżeli Towar ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
  • 4. Jeżeli Kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać
  • usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia.
  • 5. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Sprzedawca nie ponosi kosztów dostarczenia reklamowanego Towaru na adres Sprzedawcy.
  • 6. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  • 7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.
  • 8. Zawiadomienie o wadzie (reklamacja) powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Kupujący będący Konsumentem lub PNPK życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia Towaru, numer zamówienia, rodzaj reklamowanego Towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie reklamacyjne, a także preferowany przez Kupującego będącego Konsumentem lub PNPK – sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedawcy Towar wraz z dowodem jego zakupu (kopia paragonu lub kopia faktury albo inny dokument potwierdzający zawarcie Umowy). W celu zgłoszenia reklamacji Kupujący może skorzystać z formularza dostępnego na Stronie. Link: https://evapes.pl/zwroty-i-reklamacje/
  • 9. Zawiadomienie o wadzie (reklamacja) Klient będący Konsumentem powinien przesłać w formie pisemnej wraz z Towarem na adres biura: Evapes.pl z siedzibą przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 41, 99-100 Łęczyca.
  • 10. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia o wadzie wraz z wadliwym towarem. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący będący Konsumentem lub PNPK zostanie poinformowany przez Sprzedawcę, zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacyjnym. W przypadku złożenia przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy i nieskorzystania przez Sprzedawcę z prawa do wymiany Towaru na wolny o wad lub usunięcia wady, o którym mowa w § 9 ust. 3 Regulaminu, zwrot ceny zostanie przekazany Kupującemu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez Kupującego zawiadomienia o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku zasadnej reklamacji zgłoszonej w ramach rękojmi oraz z tytułu niezgodności towaru z umową, Kupującemu przysługuje zwrot kosztów za wysyłkę wadliwego towaru.
  • 11. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagać będą uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do Kupującego będącego Konsumentem lub PNPK o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie.
  • 12. Sprzedawca rozpatruje reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • 13. W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Kupujący będący Konsumentem lub PNPK zobowiązany jest spisać w obecności
  • kuriera stosowny protokół szkody, a następnie przesłać uszkodzony towar wraz z protokołem szkody, na adres wskazany w ust. 3.
  • 14. Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego Konsumentem lub PNPK z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur, dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  • 15. Konsument/PNPK ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma między innymi możliwość:
  • a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej Umowy,
  • b. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
  • c. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  • 16. Konsument/PNPK może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

§10 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

  • 1. Kupującemu niebędącemu Konsumentem oraz Klientowi Hurtowemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, o którym mowa w § 8 Regulaminu.
  • 2. Na podstawie przepisu art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar, wobec Klienta niebędącego Konsumentem/Klienta Hurtowego.
  • 3. W stosunku do Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności.
  • 4. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Kupującym niebędącym Konsumentem/Klientem Hurtowym, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę, może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem/Klientem Hurtowym – żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  • 5. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego niebędącego Konsumentem/Klienta Hurtowego korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. W konsekwencji Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru, powstałe
  • od przyjęcia go do przewozu, aż do wydania go Kupującemu niebędącemu Konsumentem/Klientowi Hurtowemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  • 6. W razie przesłania Towaru do Kupującego niebędącego Konsumentem/Klienta Hurtowego – za pośrednictwem przewoźnika – Kupujący niebędący Konsumentem/Klient Hurtowy obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

 

§ 11 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień Regulaminu – jest Sprzedawca.
  • 2. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
  • 3. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne.
  • 4. Przeglądanie Towarów prezentowanych na platformie składania rezerwacji, nie wymaga podawania przez potencjalnego Klienta jego danych osobowych.
  • 5. Dane osobowe zamieszczone przez potencjalnego Klienta w formularzu kontaktowym są wykorzystywane przez Sprzedawcę w celu udzielenia odpowiedzi, na pytania przedstawione w tym formularzu.
  • 6. Dane osobowe gromadzone podczas procesu rejestracji Konta są wykorzystywane przez Sprzedawcę, do umożliwienia potencjalnemu Klientowi zalogowania się, w celu skorzystania z funkcjonalności platformy rezerwacji Towarów, w tym złożenia Rezerwacji oraz jej realizacji przez Sprzedawcę – zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie.
  • 7. Sprzedawca przetwarza dane osobowe na podstawie zgody wyrażonej przez Klienta, którego dotyczą dane osobowe oraz w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach prawa o ochronie danych osobowych, w tym na podstawie RODO.
  • 8. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych, następuje poprzez zaznaczenie wskazanego pola, w trakcie procesu rejestracji Konta oraz składania Rezerwacji.
  • 9. Dane osobowe Klienta będą wykorzystywane, w celu wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na zasadach określonych w Regulaminie, w szczególności w celu rejestracji Konta na platformie Rezerwacji oraz umożliwienia Klientowi dokonywania w nim Rezerwacji – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania ewentualnie zawartej Umowy.
  • 10. Dane osobowe Klienta nie będą wykorzystywane, do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym do profilowania.
  • 11. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej w rozumieniu art. 4 pkt 26 RODO.
  • 12. Dane osobowe Klienta mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
  • a) podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych Klienta, na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
  • b) podmioty, które przetwarzają dane osobowe Klienta, w imieniu Sprzedawcy, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • 13. Klientowi przysługuje prawo żądania dostępu do jego danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  • 14. Jeżeli Klient uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych, narusza przepisy aktualnie obowiązujących aktów prawnych z zakresu ochrony danych osobowych, to Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi, do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

§ 12 PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

  • 1. Sprzedawca poucza Kupującego, że treści dostępne na stronach Sklepu oraz elementy produktów fizycznych (np. projekty graficzne) mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy lub innym podmiotom uprawnionym, a także bazy danych chronione na podstawie przepisów o ochronie baz danych.
  • 2. Sprzedawca poucza Kupującego, że eksploatacja treści objętych prawami autorskimi lub korzystanie z baz danych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy lub innego podmiotu uprawnionego, z wyjątkiem korzystania w ramach dozwolonego użytku, stanowi naruszenie praw własności intelektualnej i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  • 3. Sprzedawca może zawrzeć z Kupującym odrębną umowę licencyjną związaną z korzystaniem przez Kupującego z treści lub baz danych należących do Sprzedawcy (np. poprzez wykorzystywanie fotografii produktowych, posługiwanie się opisami produktów itp.). W celu zawarcia takiej umowy Kupujący powinien zwrócić się do Sprzedawcy z propozycją zawarcia umowy licencyjnej, informując Sprzedawcę w szczególności o celach, w jakich zamierza korzystać z treści lub baz danych należących do Sprzedawcy, oraz o zakładanym czasie korzystania. Po otrzymaniu takiej propozycji Sprzedawca przedstawi ofertę zgodnie z własną polityką licencyjną.

 

§ 13 OPINIE

  • 1. Sprzedawca może udostępnić Kupującym możliwość zamieszczania opinii o Sklepie, Sprzedawcy lub Towarach — w ramach Sklepu lub serwisów zewnętrznych należących do osób trzecich. W takim przypadku do zamieszczania opinii stosuje się postanowienia niniejszego paragrafu.
  • 2. Zamieszczenie opinii jest możliwe po skorzystaniu ze Sklepu, w szczególności po zawarciu Umowy, przy czym zamieszczenie opinii jest możliwe w każdym czasie.
  • 3. Kupujący powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
  • 4. Zakazane jest zamieszczanie opinii:
  • a) bez uprzedniego skorzystania ze Sklepu;
  • b) na temat Towarów, z których Kupujący nie korzystał lub których nie nabył,
  • c) wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  • d) naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;
  • e) przez opłaconych użytkowników, w szczególności w celu sztucznego podwyższenia oceny Towaru.
  • 5. Sprzedawca może w każdej chwili dokonywać weryfikacji, czy zamieszczone opinie są zgodne z Regulaminem, a w szczególności, czy pochodzą od Kupujących, którzy rzeczywiście korzystali z Towaru lub zawarli Umowę. Oprócz tego, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości Kupującego dotyczących zamieszczonych opinii, Kupujący może zgłosić Sprzedawcy opinię do weryfikacji. Po otrzymaniu zgłoszenia od Kupującego Sprzedawca podejmie działania, odpowiednie do posiadanych możliwości, które będą miały na celu weryfikację zamieszczonej opinii.
  • 6. W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej wymagań przewidzianych w Regulaminie Sprzedawca może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć.

 

§ 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • 1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany Cen Towarów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków Umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  • 2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych powodów takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany technologiczne, zmiany biznesowe — bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego na podstawie Umów zawartych przed zmianą Regulaminu. Kupujący, którzy posiadają zarejestrowane konto w Sklepie, o każdej zmianie Regulaminu zostaną poinformowani poprzez wysyłkę wiadomości na adres e-mail przypisany do konta użytkownika. W razie braku akceptacji nowego Regulaminu Kupujący może usunąć swoje konto użytkownika.
  • 3. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów oraz PNPK, w przypadku których właściwość sądu ustalana jest na zasadach ogólnych.
  • 4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 czerwca 2023 r.
  • 5. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie pdf pod tym regulaminem.

Weryfikacja wieku

Musisz mieć 18 lat, aby wejść do sklepu.